Курс "80802 Управление продажами в Microsoft Dynamics CRM 2016. Update 1"
Код: 80802 Специализация: Microsoft Dynamics CRM (Microsoft CRM)
Продолжительность - 1 день
Производится набор группы
Стоимость:
20 000 руб.
The Sales Management course within Microsoft Dynamics CRM provides a flexible framework for organizations to track, manage, and analyze parts of their sales cycle as well as its overall success. This course describes the components used in Microsoft Dynamics CRM Sales Management and explains how they can apply to various business scenarios. It also details the entities or record types that Microsoft Dynamics CRM uses to track sales from potential to close. With this information, organizations can determine which aspects of the Sales module framework are appropriate for their organization. The Sales Management course provides information on the full functionality of the Sales functionality of Microsoft Dynamics CRM 2016. It provides information about various customer scenarios, lead through opportunity management, product catalog management, sales transaction processing, goal management, and sales analysis.
This course contains modules and lessons from 80827: Sales Management in Microsoft Dynamics CRM 2016 as well as new modules and lessons covering Microsoft Dynamics CRM 2016.
WHAT ARE THE GOALS FOR THIS COURSE?
Explore the default sales management functionality within Microsoft Dynamics CRM
Guidance on the opportunity process flow
Maintain lead record management
Configure the product catalog
Explain the sales ordering process
Walk through the creation of metrics and goals within sales management
Provide an overview of sales analysis and its business impact on an organization
Basic experience using Windows applications
Basic understanding of Sales in Microsoft Dynamics CRM
Completion of the Microsoft Dynamics CRM Introduction course
WHAT ARE THE PREREQUISITES TO CONSUME THIS COURSE?
Outline
Module 01: Introduction to Sales Management
Customer Scenarios
Basic Record Types
Business and Branching Process Flows
Sales Literature
Competitors
Sales Territories
Currency Configuration
Microsoft Social Engagement
Module 02: Sales Setup
Add Line Items to Opportunities
Write-In Products
Different Currencies
Exchange Rates
Quotes from Opportunities
Quote Management
Orders
Invoices
Goal Management
Module 03: Lead Management
Role of Lead and Opportunity Records
Lead Opportunity Process Form and Ribbon
Track and Convert Leads
Module 04: Opportunity Records
Understand Opportunities
Opportunity Management
Closing Opportunities
Connect with Records
Demonstration: Associate Competitors with an Opportunity
View Resolution Activities
Opportunities and Views
Quick Create
Module 05: Product Catalog
Product Catalog Components
Unit Groups
Product Configuration
Price Lists
Tailored Price Lists
Discount Lists
Currency Management
Product Relationships
Product Families and Properties
Product Bundles and Relationships
Products in Hierarchical Charts
Module 06: Metrics and Goals
Sales Metrics
Fiscal Periods
Goals
Parent and Child Goals
Rollup Queries
Module 07: Fantasy Sales Team
What is Gamification and FantasySalesTeam?
FantasySalesTeam Portal
Player Roles and Account Types
Choosing Game Types
Demonstration: Set up Game — No Team
Demonstration: Set up Game — Fixed Teams
Demonstration: Set up Game — Fantasy Teams
Sales Metrics
Demonstration: Set up Sales Metrics
Demonstration: Set up Quotas
Player Position and Alignment
Scoring Methods
Trophies, Badges, and Prizes
Kick-Off
Managing Outcomes
FST TV Feeds
Interacting with the Game as a Player or Fan
Game Administration
Game Cloning
Email Scheduling
Module 08: Sales Analysis
Built-In Reports
Export Microsoft Dynamics CRM Data
Demonstration: Export to Excel
Practice: Export CRM Data to Excel
Demonstration: Export to Word Template
Charts and Dashboards
Types of Charts
System Charts
Demonstration: Default Charts
Work with Dashboards
Share Dashboards, Charts, and Queries
PowerBI Dashboards
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.
Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.
Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.
CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.
Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.
Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.
Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
Подтвердить полученные знания можно, сдав сертификационные экзамены. Учебный центр "Интерфейс" является авторизованным центром тестирования Pearson VUE
Учебный центр "Интерфейс" оказывает консалтинговые услуги по построению моделей бизнес-процессов, проектированию информационных систем, разработке структуры баз данных и т.д.
Возможна корректировка программ курсов по желанию заказчиков! Мы расскажем Вам о том, что интересует именно Вас, а не только о том, что жестко зафиксировано в программе курса.
Где Вам удобнее учиться? В Москве? Санкт-Петербурге? Подмосковье? В вашем собственном офисе? Позвоните нам по тел.:+7 (495) 925-0049 и мы обсудим удобный для Вас вариант обучения.