Курс "81217 Соглашения, Инвентаризация и Закупки в Microsoft Dynamics 365 для выездного обслуживания"

Код: 81217
Специализация: Microsoft Dynamics 365

Продолжительность - 1 день

Производится набор группы

Стоимость:  20 000 руб.  

Description.

This course provides students an overview of the inventory management and purchasing capabilities for Dynamics 365 for Field Service. Students will be shown how to manage inventory including transferring inventory between different warehouses. We will walk through the Purchase Order lifecycle process. Finally, students will see how agreements can be used to schedule preventative maintenance Work Orders.

This course helps prepare you for exam MB2-877.

This course helps prepare you for assessment Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

What are the goals for this course?

  • Explain the Work Order Life Cycle
  • Review the Records that are Used With Work Orders
  • Explain Customer Assets in Field Service
  • Explain how to Create and Manage Agreements
  • Demonstrate how to Defining Bookings and Invoices
  • Explain how Customer Assets are used in Field Service
  • Explain the Purchasing Process
  • Describe how to Manage Adjustments and Transfers
  • Some basic experience using Windows applications
  • Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business
  • Completed the Introduction to CRM course

Программа курса

Module 01: Work Order

  • Work Orders
  • Work Order Life Cycle
  • Work Order Relationships
  • Create a Work Order
  • Work Order Status
  • Additional Fields of Note
  • Set Priorities
  • Incident Types
  • Service Tasks Types
  • Closing Work Orders

Module 02: Agreements in Field Service

  • Agreements
  • Defining Agreements
  • Agreements Bookings Setup
  • Setting Up and Defining Invoices
  • Things to Consider

Module 03: Inventory and Purchasing

  • Customer Assets
  • Managing Inventory
  • Purchasing
  • Processing Returns
  • Things to Consider

Облачный сервис Microsoft Dynamics 365 объединил в себе самые последние CRM- и ERP-решения компании для комплексного и более продуктивного управления бизнесом, включая контроль рабочего процесса, распределение ресурсов, формирование различных видов финансовой отчетности, а также повышение качества предоставляемых организацией услуг, анализ клиентской активности или планирование продаж.

Пользователи сервиса Microsoft Dynamics 365 могут использовать широкие возможности интегрированных аналитических инструментов Power BI и сервисов продвинутой аналитики из «облака» Microsoft Azure Cortana Intelligence Suite для оптимизации производства, получения детализированных рыночных прогнозов и создания актуальных, учитывающих множество экономических факторов, маркетинговых планов.

По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft

Страница сайта http://www.interface.ru
Оригинал находится по адресу http://www.interface.ru/iservices/training.asp?iId=409978